4 veckor till uppdraget – försäljning för egenföretagare

Marknaden har förändrats oerhört mycket under 2000-talet och idag ställs helt andra krav på din försäljning om du vill sticka ut. Konkurrensen har förflyttats från produkt och tjänst till din förmåga att kommunicera och marknadsföra dig själv och ditt företag.

Utbildningen tar dig med på en resa som inleds med att du får övergripande marknadsförståelse. Sedan handlar det om att planera och prospektera marknaden. Därefter adderar vi på hur säljprocesserna bör vara utformade för att sticka ut bland konkurrenterna och skapa relevans ut mot kund. Som avslutning jobbar vi med ”social selling” – hur du bygger ditt nätverk och personliga varumärke på Linkedin.

Kursen riktar sig till dig som är eller funderar på att bli egenföretagare och står inför utmaningen att hitta nya kunder.

Utbildningsserien sker vid fyra olika tillfällen under två veckor: 30 november, 2 december, 9 december och 14 december.

 

Om föreläsaren
Michel Laporte Godorn är entreprenörssonen som hittills är inne på sitt sjunde egna bolag, kombinerat med olika ledande befattningar inom sälj på andra bolag. Med hjärta för försäljning driver han idag Vimentis, som tillhandahåller Sveriges största livesända säljutbildning. Han anlitas av allt från internationella bolag som Google till inkubatorer som utvecklar morgondagens företag och ledande arbetsmarknadsaktörer som jobbar för att få ut människor i arbete.

 

Webbinariet ingår i ditt medlemskap. Inga extra kostnader tillkommer för medlemmar.

Boka plats på webbinariet 

Logga in och boka din plats genom att fylla i formuläret nedan.

Text: Uppdaterat: 2021-12-08
Logga in och gör anmälan

Tid och plats

  • Zoom 9 december 12:00 - 13:00 - Webbinarium, Zoom
  • Zoom 14 december 12:00 - 13:00 - Webbinarium, Zoom

Information om hur vi behandlar personuppgifter:

Personuppgifter om dig som är medlem
Personuppgifter om dig som inte är medlem

Betyg